Entri yang Diunggulkan

Kejuaraan Catur Asia U18 Mixed Doubles Team 2023

  Tim Indonesia Memimpin,  5 Kali Menang, 1 Seri   Tim catur Indonesia yang terdiri dari FM Aditya Bagus Arfan dan Laysa Latifah memim...

Sabtu, 10 Mei 2008

Pairing lengkap pecatur Indonesia + Malaysia babak 6


Zhou Weiqi (CHN)-GM Susanto Megaranto
GM Morteza Mahjoob (IRI)- MI Dede Liu
MF Tirta Chandra Purnama- MI Irwanto Sadikin
MI Tirto-Zhang Ziyang
Aris TLS-GM Zaw Win Lay (MYA)
Jayson Salubre (PHI)- MI Danny Juswanto
Rustum Tolentino (PHI)- MI Salor Sitanggang
Rolando Andador (PHI)- MF Sebastian Simanjuntak
Christy Lamiel Bernales (PHI- MIW Irene Kharisma Sukandar
MF Kyaw Lin Naing (MYA)- Kadek Iin Dwijayanti

MI Mas Hafizulhelmi (MAS)-Yang Kaiqi (CHN)

Teks foto:
MI Mas Hafizulhelmi dari Malaysia, mencoba memburu Norma GM lagi di Philippine ini setelah tidak berhasil di Dubai Open lalu.
Photo by Kristianus Liem

3 komentar:

hairulov chessmaniacs mengatakan...

Hi Kristenius,

Saya peminat catur dari Malaysia yang mengikuti rapat perkembangan jaguh kami IM Mashafizul Helmi. Saya ucapkan ribuan terimakasih kepada saudara kerana telah menyajikan results dan photo Mas dalam blog anda.

Sesungguhnya usaha murni anda dapat memberi kepuasan pada peminat-peminat disini yang dahagakan perkembangan terkini Mashafizul.

Saya juga di kesempatan ini memohon kebenaran saudara untuk menggunakan photo-photo anda untuk ruangan blog saya. Saya tidak akan lupa untuk meletakkan nama dan link blog anda sekali sekiranya saya menggunakan maklumat atau photo2 anda.

Saya juga tidak keberatan sekirannya anda ingin menggunakan photo2, sumber dari blog saya.

Alamat blog catur saya ialah http://hairulovchessmaniacs.blogspot.com/

Kristianus Liem mengatakan...

Hi Hairul,
Ya kamu boleh mengambil photo-photo yang kamu suka untuk blog anda dan sebaiknya memang mencantumkan nama dan alamat blog saya ini sebagai hak cipta.
Saya akan meliput hasil pertandingan Mas Hafiz atas permintaan anda dan teman2 di Malaysia semoga apa yang saya perbuat bisa memuaskan dahaga peminat catur di Malaysia.
Saya juga sudah sering mengunjungi blog anda dan menarik banyak manfaat terutama saat berlangsung Malaysia Open.

hairulov chessmaniacs mengatakan...

terima kasih :)